Як минає мирська слава, дуже наочно побачив на ґран-прі Емільї-Романьї семиразовий чемпіон світу Льюїс Гемілтон.
Весь вікенд складався для нього невдало, а на 41-му колі перегонів сталася справжня ганьба – лідер Макс Ферстапен обійшов його на коло.
Макс і “Ред Бул” навпаки додали порівняно з попереднім етапом. Ферстапен вперше у сезоні виборов поул-позишн. Щоправда старт спринту програв Леклеру, але під кінець спринтерських перегонів зумів випередити монегаска, тим самим відігравши одне очко у загальному заліку і здобувши перше місце на старті великих перегонів.
Цього разу Шарль стартував гірше, відкотившись на четверту позицію. Вкотре не пощастило його напарнику Карлосу Сайнсу – головний невдаха цього сезону після зіткнення з Рік’ярдо змушений був залишити перегони.
Зауважимо, що старт відбувався на мокрій трасі. Макс Ферстапен впевнено по пів секунди на колі йшов у відрив, другу позицію утримував його напарник Серхіо Перес, його переслідував Леклер, який швидко впорався з Норісом.
Коли траса достатньо підсохла, відбулася перша хвиля піт-стопів. Перес заїхав швидше Леклера, але після піт-стопу Шарля виїхав позаду нього. Та поки шини мідіум ще недостатньо прогрілись, мексиканець атакував і пройшов Леклера. На наступних колах той спробував повернути позицію – невдало, після чого відпустив Переса на півтори-дві секунди.
За 14 кіл до фініша Леклер відкрив другу хвилю піт-стопів серед лідерів. Він знову наблизився до Переса, але ніяк не міг його пройти. За 10 кіл до фінішу Деклер помилився у шикані, вилетів з траси, після чого змушений був заїжджати в бокси усувати пошкодження. Звідти він виїхав дев’ятим, але до кінця перегонів зумів відіграти три позиції.
Таким чином розтануло близько половини гігантського (як здавалося до цього) відриву Леклера від Ферстапена у загальному заліку, ще й на батьківщині “Ферарі”. Ось так все швидко змінюється у Формулі-1. Сподіваємось, надалі буде так само цікаво та несподівано.
Як минає мирська слава, дуже наочно побачив на ґран-прі Емільї-Романьї семиразовий чемпіон світу Льюїс Гемілтон. Весь вікенд складався для нього невдало, а на 41-му колі перегонів сталася справжня ганьба – лідер Макс Ферстапен обійшов його на коло.
Макс і “Ред Бул” навпаки додали порівняно з попереднім етапом. Ферстапен вперше у сезоні виборов поул-позишн. Щоправда старт спринту програв Леклеру, але під кінець спринтерських перегонів зумів випередити монегаска, тим самим відігравши одне очко у загальному заліку і здобувши перше місце на старті великих перегонів.
Цього разу Шарль стартував гірше, відкотившись на четверту позицію. Вкотре не пощастило його напарнику Карлосу Сайнсу – головний невдаха цього сезону після зіткнення з Рік’ярдо змушений був залишити перегони.
Зауважимо, що старт відбувався на мокрій трасі. Макс Ферстапен впевнено по пів секунди на колі йшов у відрив, другу позицію утримував його напарник Серхіо Перес, його переслідував Леклер, який швидко впорався з Норісом.
Коли траса достатньо підсохла, відбулася перша хвиля піт-стопів. Перес заїхав швидше Леклера, але після піт-стопу Шарля виїхав позаду нього. Та поки шини мідіум ще недостатньо прогрілись, мексиканець атакував і пройшов Леклера. На наступних колах той спробував повернути позицію – невдало, після чого відпустив Переса на півтори-дві секунди.
За 14 кіл до фініша Леклер відкрив другу хвилю піт-стопів серед лідерів. Він знову наблизився до Переса, але ніяк не міг його пройти. За 10 кіл до фінішу Деклер помилився у шикані, вилетів з траси, після чого змушений був заїжджати в бокси усувати пошкодження. Звідти він виїхав дев’ятим, але до кінця перегонів зумів відіграти три позиції.
Таким чином розтануло близько половини гігантського (як здавалося до цього) відриву Леклера від Ферстапена у загальному заліку, ще й на батьківщині “Ферарі”. Ось так все швидко змінюється у Формулі-1. Сподіваємось, надалі буде так само цікаво та несподівано.
Як минає мирська слава, дуже наочно побачив на ґран-прі Емільї-Романьї семиразовий чемпіон світу Льюїс Гемілтон. Весь вікенд складався для нього невдало, а на 41-му колі перегонів сталася справжня ганьба – лідер Макс Ферстапен обійшов його на коло.
Макс і “Ред Бул” навпаки додали порівняно з попереднім етапом. Ферстапен вперше у сезоні виборов поул-позишн. Щоправда старт спринту програв Леклеру, але під кінець спринтерських перегонів зумів випередити монегаска, тим самим відігравши одне очко у загальному заліку і здобувши перше місце на старті великих перегонів.
Цього разу Шарль стартував гірше, відкотившись на четверту позицію. Вкотре не пощастило його напарнику Карлосу Сайнсу – головний невдаха цього сезону після зіткнення з Рік’ярдо змушений був залишити перегони.
Зауважимо, що старт відбувався на мокрій трасі. Макс Ферстапен впевнено по пів секунди на колі йшов у відрив, другу позицію утримував його напарник Серхіо Перес, його переслідував Леклер, який швидко впорався з Норісом.
Коли траса достатньо підсохла, відбулася перша хвиля піт-стопів. Перес заїхав швидше Леклера, але після піт-стопу Шарля виїхав позаду нього. Та поки шини мідіум ще недостатньо прогрілись, мексиканець атакував і пройшов Леклера. На наступних колах той спробував повернути позицію – невдало, після чого відпустив Переса на півтори-дві секунди.
За 14 кіл до фініша Леклер відкрив другу хвилю піт-стопів серед лідерів. Він знову наблизився до Переса, але ніяк не міг його пройти. За 10 кіл до фінішу Деклер помилився у шикані, вилетів з траси, після чого змушений був заїжджати в бокси усувати пошкодження. Звідти він виїхав дев’ятим, але до кінця перегонів зумів відіграти три позиції.
Таким чином розтануло близько половини гігантського (як здавалося до цього) відриву Леклера від Ферстапена у загальному заліку, ще й на батьківщині “Ферарі” – з 45 очок залишилось 26. Ось так все швидко змінюється у Формулі-1. Сподіваємось, надалі буде так само цікаво та несподівано.