Шарль Леклер, який здобув блискучий поул на домашній трасі в Монако, так і не зміг стартувати.
Несподівана перемога у кваліфікації давала Леклеру блискучі шанси на перемогу хоча б тому, що в Монако обганяти вкрай складно. Більше того, як показав темп під час перегонів іншого “фераріста” Карлоса Сайнса, “червоні” справді були дуже швидкими на цій специфічній трасі.
Але на ворм-апі у Леклера відмовила коробка передач, а механіки не змогли оперативно усунути проблему. Тож попереду всіх стартував Макс Ферстапен, який свою позицію не віддав нікому аж до самого фінішу.
Скласти конкуренцію йому міг Вальтері Ботас, який небагато відставав від лідера. Але на піт-стопі фіну так і не змогли замінити колесо і він змушений був залишити перегони. Певний час здавалося, що Сайнс побореться за лідерство з Ферстапеном – він стрімко скорочував відставання, але коли воно дійшло до трьох секунд, Макс збільшив темп і далі тільки нарощував відставання.
А що ж Льюїс Гемілтон? Він ніяк не міг налаштувати свій болід. У кваліфікації посів лише сьоме місце. І так на ньому і залишився – дві позиції відіграв завдяки тому, що зійшли Леклер та Ботас, але втратив теж дві – цього разу ранній піт-стоп виявився програшною тактикою. Завдяки великій перевазі над Стролом, який йшов восьмим, Гем зробив ще один піт-стоп і заробив одне очко за найшвидше коло.
Ця перемога дозволили Ферстапену очолити загальний залік. Він випереджає Льюїса Гемілтона на чотири очки.