• 20.09.2024 01:43

“Динамо” і “Шахтар” – слабкі бренди

18 Тра 2021, 1:53 ,

Українські клуби не потрапили до топ-50 рейтингу найцінніших футбольних брендів світу.

Англійська консалтингова компанія “Brand Finance” склала черговий топ-50 найдорожчих футбольних брендів. Список, як і минулого року, очолив мадридський “Реал”. Друге місце зайняла «Барселона», до трійки також потрапив “Манчестер Юнайтед”.

Список найсильніших футбольних брендів та найцінніших брендів з точки зору бізнесу очолює мюнхенська “Баварія”. В жодному з топів нема українських клубів.

Компанія при складанні рейтингу враховує суму різних факторів: спортивні результати, ефективність комерційної діяльності, онлайн-проекти, стан інфраструктури, відвідуваність матчів тощо.

Топ-10 найдорожчих футбольних брендів від Brand Finance виглядає так:

1 (1). «Реал» Іспанія – € 1,276 млрд
2 (2). «Барселона» Іспанія – € 1,266 млрд
3 (3). «Манчестер Юнайтед» Англія – ​​€ 1,130 млрд
4 (5). «Манчестер Сіті» Англія – ​​€ 1,118 млрд
5 (6). «Баварія» Німеччина – € 1,068 млрд
6 (4). «Ліверпуль» Англія – ​​€ 973 млрд
7 (7). «ПСЖ» Франція – € 887 млрд
8 (8) «Челсі» Англія – ​​€ 769 млрд
9 (9) «Тотнем» Англія – ​​€ 723 млн
10 (10) «Арсенал» Англія – ​​€ 675 млн

5
Один коментар до ““Динамо” і “Шахтар” – слабкі бренди”

Коментарі закриті.

Авторизація
*
*
Реєстрація
*
*
*
*