У Макса не найшвидший автомобіль на теперішній момент, але він знову фінішував першим.
Сталося це перш за все через те, що Шарль Леклер через заміну двигуна стартував з останнього ряду, тож втрутитись у боротьбу за перемогу шансів не мав. Ферстапен стартував першим, а от другим у дощофій кваліфікації був Фернандо Алонсо. Проте вже на третьому колі перегонів його обійшов Калос Сайнс.
На 9-му колі не витримав двигун на боліді Серхіо Переса. Під віртуальною машиною безпеки наважився зробити Макс Ферстапен. Він повернувся третім, але швидко пройшов Алонсо, відставання від Сайнса складало менше 10 секунд. Через дюжину кіл ще одним режимом віртуальної машини безпеки скористався вже Карлос. Після цього він скорочував відставання від Ферстапена. Коли воно сягнуло шести секунд, Макс поїхав на свій другий піт-стоп. Після цього нідерландець показував дуже добротний темп, і майже наздогнав Сайнса, а на пілота “Ферарі” ще очікував один піт-стоп.
Але зробив він його під машиною безпеки (яка з’явилась на трасі через аварію Цуноди). Після рестарту Сайнс був швидшим за Ферстапена, намагався атакувати, але пілот “Ред Була” захищався безпомилково. Далі фінішували гонщики “Мерседеса”, причому Гемілтону нарешті вдалося випередити Расела. А от п’ятим став Леклер – це фактично максимум, що він міг досягти, стартуючи з останнього ряду. Відставання в загальному заліку дуже велике – 49 очок, але попереду ще дуже багато гонок, тож все ще може змінитися.
У “Фераррі” був шанс,але… Добре хоч друге місце!!!