За тиждень до початку нового сезону в українській прем’єр-лізі не можуть дійти згоди щодо телетрансляцій.
Як відомо, 13 клубів вирішили створити так зване «УПЛ-ТБ», а 3 сепаратисти («Динамо», «Дніпро-1», «Зоря») залишилися на ресурсах «1 + 1 медіа».
Однак, за словами генерального директора «Руху» Ігоря Дедишина, зараз відбувається повзуче захоплення проекту «УПЛ-ТБ» в інтересах «Меґоґо». Ця платформа спочатку начебто підставила плече допомоги, а зараз перетягує ковдру на власний бік.
Натомість один із керівників «Руху» стверджує, що львів’яни не готові інвестувати кошти в приватний бізнес «Меґоґо». А його очільники вже розпочали ставити умови, зокрема, щодо технічних моментів – для цього пропихають у винятковій формі компанію «Інженер сервіс», яка надає технічні послуги зі знімання матчів, володіє ПТС-ками.
Із деталями непорозумінь можете ознайомитися на офіційному сайті «Руху», де опубліковане розлоге інтерв’ю Ігоря Дедишина «Трибуні». Гендир «Руху» зокрема, заявив:
Ми – прихильники вільного конкурентного ринку. Тому матчі варто обов’язково транслювати на ютуб-каналі «УПЛ-ТБ». Це актив ліги. А «Меґоґо» має приватних власників. Тільки в таких умовах зростатиме й наш продукт, і компанії, які працюють на цьому ринку. Це найкраще і для клубів, і для вболівальників. Тільки такий принцип допоможе нам стати успішними, а не коли хтось отримає, ще й безкоштовно, монополію на такий ресурс, як чемпіонат УПЛ.
У початковій ідеї «УПЛ-ТБ» робоча група, яка працювала над проектом, наголошувала, що ліга має самостійно створювати конкурентний продукт і самостійно його реалізовувати на ринку. Заплановані декілька етапів.
1-ий сезон – максимально «розшарювати» продукт, популяризувати його, доносити до максимальної кількості вболівальників. Для цього – трансляції на ютуб-каналі «УПЛ-ТБ», а вже потім наповнювати весь ринок через співпрацю з українськими ОТТ-платформами, щоби привчити людей за рік бодай правильно користуватися цими сервісами.
Лише через рік мали розпочати плавний перехід на платну модель. Так би мовити, спочатку створити якісний продукт і показати товар уболівальнику. І лише потім вимагати оплату.