Site icon Спортивка

Перемогти “Ред Бул” може тільки “Ред Бул”

Домінування австрійської стайні на початку сезону є тотальним.

Хоч цього разу не обійшлося без тнхнічних проблем – через проблеми з приводним валом Макс Ферстапен у кваліфікації посів лише 15-е місце. Проте обганяти у сучасній формулі доволі легко, тож під час перегонів нідерландець був одним з основних претендентів на перемогу.

На старті Алонсо зміг випередити Переса, проте мексиканець за кілька кіл повернув лідерство і відірвався на кілька секунд. До того ж Фернандо отримав 5 секунд штрафу за неправильне розміщення на старті – доволі рідкісний випадок в автоперегонах, але цього сезону він трапився вже вдруге. Проте іспанець фактично нічого через цей штраф не втратив, оскільки відбув його під машиною безпеки – на 18-му колі на трасі зупинився його напарник Ленс Строл – і хоч машина стояла в десятках метрів від гоночної траєкторії, організатори чомусь вирішили випустити сефеті-кар.

Це трішки допомогло й Максу Ферстапену, який після свого піт-стопу опинився на четвертій позиції. Дуже швидко і легко він пройшов Расела та Алонсо, а от дістати Переса так і не зміг. Відрив стабільно тримався в межах п’яти секунд, і єдине, що спромігся Макс, так це встановити найшвидше коло на останньому витку. Саме очко за найшвидше коло і дозволило Ферстапену зберегти одноосібне лідерство у загальному заліку.

Третім фінішував Фернандо Алонсо, і він зійшов на 100-й подіум у кар’єрі, але буквально через кілька хвилин після нагородження йому виписали ще один штраф, за те що неправильно (не повністю) відстояв штраф – так само, як і Окон на першому етапі. Згодом “Астон Мартін” подав протест, вказавши 7 випадків, коли інші команди відбували такий самий штраф і механіки також торкалися машин заднім домкратом, що не призводило до штрафу. Протест задовольнили, тож Алонсо таки залишився третім.

0