Київський колектив гратиме у новому екіпіруванні.
«Динамо» спільно з американською компанією «New Balance» презентували три нові комплекти ігрової форми киян на поточний сезон.
Домашня форма представлена в біло-блакитних кольорах, включаючи круглий виріз, шеврон «Динамо», прапор України, логотип «New Balance» та надпис «FCDK» на звороті.
Діагональна смуга, що розташована вздовж всієї футболки, – це данина історії та традиціям клубу. Саме в формі з синьою смугою футболісти «Динамо» виграли свій перший титул чемпіона СРСР 1961-го року, розпочавши нову еру в радянському футболі – еру київського «Динамо».
Виїзна форма також відрізняється унікальним дизайном і виконана в синьо-блакитних кольорах. Натхненням при створенні домашньої та виїзної форми став один із напрямів вуличної культури, а саме графіті, намальовані фанатами клубу в різних куточках Києва. Мистецтво графіті – це сучасне вираження та відображення культурного розмаїття. Використання на формі елементів, притаманних для цього виду вуличного мистецтва, віддає належне Києву та символізує єдність команди з містом та фанатами.
Окремої уваги заслуговує третій комплект форми, який виконаний в національних кольорах та включає шеврон «Динамо», прапор України та логотип «New Balance». Форма виконана переважно у жовтому кольорі з додаванням синіх елементів – на рукавах футболки розміщені сині вставки, а горловина доповнена синьою смужкою. На передній частині футболки зображено абревіатуру «FCDK» у вигляді великих графічних літер, розташованих вертикально. Шорти та гетри, в свою чергу, декоровані бічними блакитними смужками. Використання в третьому комплекті форми жовто-блакитних кольорів має особливе значення. Це символізує єднання українців у їх прагненні до перемоги.
Форма розроблена зі застосуванням передової технології «NB Dry» для забезпечення високої продуктивності та щоб допомогти гравцям зберегти сухість та відчуття комфорту від першого до останнього свистка.