Макс за два тижні здобув дуже впевнені перемоги на ґран-прі Бельгії та рідних Нідерландів, суттєво зміцнивши своє лідерство у чемпіонаті.
Перевага у кваліфікації над Леклером була мінімальною. Також монегаск не відпускав Ферстапена на перших колах дистанції. Але після першого піт-стопу Макс все більше нарощував перевагу, яку довів під 10 секунд. Більше того, основним суперником нідерландця у цих перегонах могли стати гонщики “Мерседеса”, які обрали тактику з одним піт-стопом. Але всім карти сплутали Юкі Цунода та Вальтері Ботас. Після аварії першого на трасі оголосили режим віртуальної машини безпеки, під яким змінили ґуму практично усі з діжерів, окрім Леклера, який заїжджав у бокси буквально за кілька кіл до цього. А от машина Ботаса зупинилася на стартовій прямій, то ж на трасу виїхала вже невіртуальна машина безпеки. Пілоти знову поїхали на заміну ґуму – туди чомусь не заїхав Льюїс Гемілтон. Він став лідером, але стримати пілотів на свіжішій і м’якішій ґумі, звичайно, не міг – тож у підсумку фінішував четвертим.