Site icon Спортивка

Вистраждана перемога Леклера

Монегаск ще трохи скоротив відставання від Макса Ферстапена у загальному заліку.

У кваліфікації результати були дуже щільними – тріо лідерів помістилося в одну десяту, першим був Ферстапен, за ним – Леклер і Сайнс. Спринт Макс провів дуже впевнено, “ферарісти” навіть не нмагалися атакувати. Але під час перегонів все відбувалося по-іншому.

На перших колах Ферстапен впевнено тримав лідерство, але згодом Леклер до нього під’їхав до нього і на десятому колі пройшов. У “Ред Булі” швидко на це відреагували і зробили дуже ранній піт-стоп. Після цього темп Ферстапена був швидшим, ніж у Леклера та Сайнса, тож вони після своєї зупинки опинились позаду “Ред Була”. Але на свіжій ґумі швидко наблизились до лідера. На другий піт-стоп Макс теж заїхав значно раніше за “червоних”. Вони виїхали позаду, але неподалік. Спочатку Леклер швидко наздогнав і пройшов Ферстапена. За 12 кіл до фінішу це мав зробити і Сайнс, але у вирішальний момент двигун “Ферарі” згорів. На трасі ввели режим віртуальної машини безпеки – і Леклер, і Ферстапен заїхали у бокси на заміну ґуми. Після цього темп нідерландця був швидшим, до того ж у Шарля виникли проблеми з педаллю акселератора. Але все, що зміг Макс – це скоротити відставання з 5 до 2 секунд та встановити швидке коло.

Таким чином Леклер трошки скоротив відставання у загальному заліку, але воно все ще дуже велике – 38 очок.

5