Site icon Спортивка

Прокляття монегаска

Шарль Леклер ніяк не може досягнути успіху на рідній трасі у Монте-Карло.

Він знову виграв кваліфікацію. Більше того, другим стартував його одноклубник Карлос Сайнс, а Макс Ферстапен посів лише четверту позицію, поступившись своєму напарнику Серхіо Пересу.

Але всі карти сплутав дощ у неділю. Перегони неодноразово відкладали. Стартували вони за машиною безпеки, коли дощ вже припинився повністю. Траса поступово підсихала. У таких умовах дуже важливо вчасно перейти на проміжну ґуму, а згодом на сліки. Серед лідерів довго ніхто не хотів ризикувати, хоч темп інший пілотів, які перейшли на проміжну ґуму, підтверджував, що це варто робити. Першим з четвірки лідерів це зробив Серхіо Перес – і фактично завдяки цььому виграв перегони. Сайнс зробив, здавалося б, хитріше – він залишався на трасі якомога довше, але зробив лише один піт-стоп, перейшовши відразу на сліки. Втім, він багато втратив на дощовій ґумі, а у вирішальний момент йому ще й завадив коловий. Тож після свого піт-стопу він опинився на другій позиції.

Лідери чемпіонату Леклер та Ферстапен на перший піт-стоп заїхали одночасно. А от з проміжної ґуми на сліки Макс перейшов на коло пізніше. Шарль до того ж заїхав на другий піт на тому ж колі, коли Сайнс заїжджав на свою першу зупинку, і через це втратив дорогоцінні секунди. Тож після всіх пертурбацій перша четвірка мала такий вигляд: Перес, Сайнс, Ферстапен, Леклер.

Після цього все відбувалось доволі буденно. Родзинки додав Мік Шумахер, який примудрився розбити свою машину на дві частини. Після цього – червоні прапори, а потім черговий рестарт. “Ред Були” змінили ґуму на мідіум, адже гонщики вже не встигали прохати всю дистанцію через ліміт часу. Втім, це не зіграло особливої ролі. Під кінець перегонів темп Переса відчутно впав, але він не залишив Сайнсу жодного шансу його обійти.

У Кубку Конструкторів “Ред Бул” зміцнив лідерство. Трохи комфортніше почуває себе Макс Ферстапен і у заліку пілотів – тепер він на 9 пунктів випереджає Леклера, який нарешті зміг фінішувати на рідній трасі, але далеко не на тій позиції, на яку сподівався.

5