Ґран-прі Іспанії підтвердило тезу про те, що у Формулі-1 все може кардинально змінитися у будь-яку секунду.
Кваліфікацію знову виграв Шарль Леклер і на старті зміг захистити свою позицію від атак Макса Ферстапена. Знову розчарування чекало на прихильників Карлоса Сайнса. На старті він програв кілька позицій, а потім помилився, вилетів з траси і повернувся наприкінці першої десятки.
Згодом помилився і Ферстапен. Він теж повернувся на трасу – за парою Расел – Перес. Напарника Макс пройшов швидко, а от з пілотом “Мерседеса” ніяк не міг впоратись – були проблеми з системою DRS на його машині. Здавалося, перемога в кишені у Леклера – він відірвався на комфортні 11 секунд і міг не переживати за свою лідерську позицію. Але на 27-му колі його двигун втратив потужність і він змушений був залишити дистанцію. Відразу Ферстапен змінив тактику – заїхав у бокси і на шинах софт буквально за 8 кіл наздогнав Расела. Обганяти його не довелося, британець якраз заїхав у бокси на свій піт-стоп. Потім Ферстапен легко пройшов Переса і впевнено доїхав до перемоги. Ця звитяга дозволила йому очолити загальний залік. А ще кілька етапів тому відставання від Леклера здавалось катастрофічним.
1. Ферстапен («Ред Бул») — 66 кіл. 2. Перес («Ред Бул») +13.072. 3. Расел («Мерседес») +32.927. 4. Сайнс («Ферарі») +45.208. 5. Гемілтон («Мерседес») +54.534. 6. Ботас («Альфа Ромео») +59.976. 7. Окон («Альпін») +1:15.397. 8. Норіс («Макларен») +1:23.235. 9. Алонсо («Альпін») +1 коло. 10. Цунода («Альфа Таурі») + 1 коло. 11. Фетель («Астон Мартін») + 1 коло. 12. Рік'ярдо («Макларен») + 1 коло. 13. Ґаслі («Альфа Таурі») + 1 коло. 14. Шумахер («Uаас») + 1 коло. 15. Строл («Астон Мартsн») + 1 коло. 16. Латіфі («Вільямз») + 2 кола. 17. Маґнусен («Гаас») + 2 кола. 18. Албон («Вільямз») + 2 кола. Жоу («Альфа Ромео»), Леклер «(Ферарі») — зійшли.