Ґран-прі Маямі тримав у напрузі практично до станнього кола.
Поул знову здобув Шарль Леклер, його напарник Карлос Сайнс був другим. Але справа в тому, що під час своєї вирішальної спроби Макс Ферстапен припустився помилки.
Але вже після старту він частково виправився, пройшовши Сайнса. А на 9-му колі чинний чемпіон захопив лідерство – перша ж атака на Леклера досягнула успіху. Після цього Макс пішов у невеличкий, але впевнений відрив, виграючи в середньому 1-2 десяті на колі. Перед піт-стопом активізувався Перес, який, здавалося, зможе пройти Сайнса, але згодом на його машині виникли технічні проблеми, він втратив темп. Доволі швидко його повернув, але втратив дорогоцінні секунди, тож навіть довгий (понад 5 секунд) піт-стоп іспанця нічого не змінив.
Тим часом перевага Ферстапена над Леклерам сягнула семи секунд, здавалося все у перегонах вирішено. Але за 13 кіл до фінішу в одному з поворотів помилився Ґаслі, його зачепив Норіс, в результаті чого вщент розбив свою машину. На трасі з’явилася машина безпеки, але з лідерів замінити ґуму наважився тільки Перес, інші могли втратити свої позиції, тож вирішили не ризикувати.
Після рестарту Ферстапену довелося дуже складно. Леклер насідав, лише за кілька кіл до фінішу Макс зміг скинути монегаска з плечей. Розрив у загальному заліку скоротився до 19 очок. У той же час Перес намагався пройти Сайнса, одного разу навіть вийгрв уперед, але зробив це доволі в авантюрний спосіб, змушений був широко зайти у поворот, тож “фераріст” миттєво повернув собі третю позицію.
Швидкість “Ред Була” та “Ферарі” зараз майже однакова, тож можна й надалі очікувати цікавих перегонів.