Феєрична перемога Макса Ферстапена на останньому колі.
Фінальний етап сезону вийшла ще фантастичнішою, ніж весь чемпіонат. В Абу-Дабі лідери чемпіонату приїхали, маючи рівну кількість очок. Кваліфікацію виграв Макс Ферстапен, але зробив це на шинах софт, в той час як Гемілтон посів другу позицію на мідіумі.
Проте це не завадило Льюїсу виграти старт. Макс контратакував і Гемілтон зрізав поворот, щоб зберегти позицію. Однозначне порушення правил, але судді чомусь не змусили пілтоа “Мерседеса” повернути позицію. Після цього Гем почав відриватися від конкурента. Швидкий піт-стоп нічого не змінив – обидва перейшли на шини гард, і на них Гемілтон теж був швидшим. Суттєво допоміг Ферстапен Серхіо Перес, який на піт-стоп не заїжджав, і як міг стримував Гемілтона. Тож розрив між лідерами скоротився з дев’яти секунд до двох. Але після цього Гем знову поступово збільшував відрив.
Коли він досяг 6-7 секунд, зійшов з траси Джовінаці і на трасі ввели режим віртуальної машини безпеки – пілоти повинні скинути швидкість на 40 відсотків, обгони заборонено. “Ред Бул” відразу ж змінив шини Ферстапену, Гемілтон залишився на трасі. Відрив між ними збільшився до 17 секунд, але Макс на свіжішій ґумі скорочував відставання. Та 3-4 десятих секунди на колі не дозволяли йому наздогнати Гемілтона до кінця перегонів.
Втім, у повітрі просто тріщало від напруги, було відчуття, що ще щось трапиться… І трапилось – Латіфі у боротьбі з Міком Шумахером врізався в стіну. Цього разу на трасу виїхала вже невіртуальна машина безпеки – і знову Макс миттєво поїхав у бокси, а Льюїс залишився на трасі. Це стало фатальною помилкою.
Спочатку судді не дозволили обганяти колових, і це б зробило Гемілтона чемпіоном, оскільки рестарт відбувався тільки на останньому колі. Але згодом все ж змінили рішення. І це коло вирішило все. Після стартової прямої Гемілтон зберіг лідерство, але вже наступну можливість Ферстапен використав, Льюїс контратакував, проте нідерландець хоч і з труднощами все ж зміг зберегти лідерство і вперше у кар’єрі став чемпіоном світу.