Семиразовий чемпіон світу здобув перемогу на ґран-прі Бразилії.
На “Мерседесі” Льюїса змінили елемент двигуна, тож він отримав штраф +5 позицій на старті. Крім того, після кваліфікації виявили, що заднє антикрило на його боліді на відповідає технічному регламенту. Тож на старт спринтерських перегонів він вийшов останнім. Там він зміг прорватися на 5-е місце, тож під час перегонів стартував десятим. Спринтерські перегони виграв Вальтері Ботас, який на старті випередив Ферстапена і потмі не віддав позицію.
Під час перегонів старт вже краще вдався Максу, Ботас же після помилки пропустив вперед і Переса. Але найшвидшим того дня на трасі був Льюїс Гемілтон – він легко з 10-го місця вийшов на третє, потім обійшов Переса, той зміг контратакувати на наступній прямій, але через ще одне коло британець вже остаточно вийшов уперд.
Не зміг встояти перед його натиском і Макс Ферстапен. Першу атаку за 23 кола до фінішу він відбив, але ще за кілька кіл вже нічого не зміг протиставити супернику. Це й не дивно – після заміни двигуна швидкість “Мерседеса” на прямих була просто феноменальною, на 20 км/год швидше, ніж у “Ред Була”. Втім Пересу, який за 2 коло до кінця замінив ґуму, все ж вдалося відібрати у Льюїса найшвидше коло.
За три етапи до фінішу різниця між Ферстапеном і Гемілтоном у загальному заліку складає 14 очок.