“Мерседес” був швидшим у Туреччині, але втратив лідерство у загальному заліку пілотів.
Головна причина – заміна двигуна у Льюїса Гемілтона, через що він втратив 10 місць на старті, хоч перед цим був найшвидшим у кваліфікації. Перегони відбувались на мокрій трасі, Льюїсу вдалося обійти кілька пілотів, а потім він хотів залишитись на проміжній ґумі до кінця перегонів. Таку ж тактику вибрав і Шарль Леклер, який був вибився у лідери. Але це було помилкове рішення. Леклера ще на трасі обійшов Ботас, згодом він все ж заїхав у бокси, втративши при цьому місце на подіумі. Так само і Гемілтон із запізненням заїхав на піт-стоп, пропустивши вперед Леклера та Переса.
Ферстапен поступався в темпі Ботасу, але друге місце дозволило йому повернути лідерство у чемпіонаті. Тепер він випереджає Гемілтона на 6 очок.