… Пілоти “Макларена” сповна використали невдачі суперників.
Вдруге в історії Формули-1, окрім кваліфікації, відбулася спринтерська гонка. Як виявилося, вона стала визначальною у боротьбі лідерів чемпіонату. Здавалося, темп “Мерседесів” був значно вищим за “редбулівський” і це давало Льюїсу Гемілтону чудові шанси…
Але у кваліфікації його випередив Ботас, а на старті спринтерських перегонів Гем ще й пропустив кілька пілотів, опустившись на п’яте місце. У підсумку перемогу у спринті здобув Ботас, а другим був Ферстапен, завдяки чому ще на два очки збільшив відрив від Льюїса Гемілтона – тепер між ними п’ять очок.
Перед стартом перегонів вже райдужні перспективи були у Ферстапена, адже Ботас через заміну силової установки стартував 19-м. Але Максу старт не вдався, він пропустив уперед Рік’ярдо, а потім ледве захистив свою позицію від Гемілтона. Той через боротьбу з Максом пропустив уперед ще один “Макларен” – Норіса. Перша двійка Рік’ярдо – Ферстапен була трохи швидшою за дует Норіс – Гемілтон, і до хвилі піт-стопів відірвалася на 5 секунд. А далі розпочалася чудасія…
Практично ідеальні механіки “Ред Була” цього разу провозились з Ферстапеном 11 секунд, але й у “Мерседесі” протримали Гемілтона більше чотирьох. Тож з боксів британець виїхав якраз перед Максом, але той мав більшу швидкість, у першому повороті ніхто не хотів поступатись, і машини зіткнулись – продовжити перегони не зміг жоден з лідерів.
За відсутності Гемілтона і Ферстапена пілоти “Макларена” впевнено дісталися до фінішу на перших позиціях. До речі, це перший дубль сезону, до цього ані “Мерседесу”, ані “Ред Булу” цього зробити не вдалося.