Складні перегони для Макса Ферстапена і Льюїса Гемілтона.
На старті перегонів, які відбувалися на мокрій трасі, Вальтері Ботас спричинив велику аварію, в результаті якої Норіс, Леклер та Перес завершили гонку, а Макс Ферстапен отримав значні ушкодження і відкотився у хвіст пелетону.
Завдяки червоним прапорам машину Макса трохи підремонтували, але усунути всі пошкодження не вдалося. На рестарт Лььюїс Гемілтон їхав першим і, здавалося, дев’ята перемога в Угорщині (а це б стало рекордом Формули-1 за звитягами на одному ґран-прі) у нього в кишені. Але тут трапився дуже цікавий момент. Траса підсохла і всі пілоти після прогрівочного кола поїхали не на другий старт, а в бокси змінювати ґуми. Усі, крім Льюїса Гемілтона. Він це зробив після першого кола після рестарту, і виїхав звідти останнім.
Втім, Льюїсу вдалося прориватись крізь пелетон, і якби не Фернандо Алонсо, який протримав семиразового чемпіона світу чимало кіл за собою, може, Гем і здобув би перемогу. Але й третє місце з останнього – не так і погано. Особливо на фоні Ферстапена, який ледве зміг потрапити у топ-10. Тож Гемілтон вийшов у лідери чемпіонату. Після спринтерських перегонів у Великобританії він програвав Ферстапену 33 очки, а зараз випереджає його на 6.
А першу перемогу в кар’єрі здобув Себестьян Окон на “Альпіні”. Себастьян Фетель, який фінішував другим, зробив кілька атак, але пройти француза не зміг.